مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:322023-12-05سياسي

میزگرد| دانشجو رهبر تحول اجتماعی و سیاسی در کشور است


به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو میزگرد «تبیین جایگاه دانشجویان در جامعه» با حضور دانشجویان دانشگاه های برتر برگزار شد، در این میزگرد دانشجوها به بررسی ابعاد مختلف فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها پرداختند و چالش های موجود را تحلیل کردند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ شانزدهم آذرماه در تقویم کشور ما به یاد 3 دانشجویی که در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا با شاه پهلوی به شهادت رسیدند به  عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است از همین رو دانشجویان هرساله برنامه هایی با محتوای استکبارستیزی در روز 16 آذر برگزار می کنند و ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب را یادآور می شوند.

به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو میزگردی با عنوان تبیین جایگاه دانشجویان در جامعه با حضور محمدمصطفی باغبان دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف، امیرحسین کشانی دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و  امیررضا پشتیبان دانشجوی کارشناسی رشته ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

  مشروح این میزگرد در ادامه آمده است: * نقش فکری دانشجویان خیلی کمرنگ شده است فارس: در حال حاضر دانشجویان در جامعه امروزی در چه جایگاهی قرار دارند؟ آیا دانشجویان در جامعه الگوپذیر هستند یا الگوده؟   باغبان: اصل دانشجو این است که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد| دانشجو رهبر تحول اجتماعی و سیاسی در کشور است

میزگرد| دانشجو رهبر تحول اجتماعی و سیاسی در کشور است